جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

تولید شیر سلامت محور حاوی آنتی بادی (نوزا)

  • تاریخ نشر : اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
  • نویسنده : زیتون اصفهان


شیر فراویژه حاوی آغوز(نوزا) یک محصول دانش بنیان و سلامت محور برای کسانی است که ارتقا سلامتی خود می اندیشند. این محصول با تلاش یک تیم تحقیقاتی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تولید گردیده است. مراحل مختلف اجرای این طرح چندین مرتبه در مراکز مختلف از جمله، مرکز ویروس‌شناسی دانشگاه اصفهان، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد داوری قرار گرفته است، از سال ۱۳۹۹ در قالب طرح تحقیقاتی توسط شرکت نوآوران واکسن زیتون اصفهان به مدیریت دکتر حسن نیلی احمدآبادی( معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان) آغاز گردید و موفق به اخذ مجوزهای لازم از کمیته نوآورانه سازمان غذا و دارو کشور شد. همچنین این طرح موفق به دریافت کد اخلاقIR.MUI.MED.REC.1399.672  ، کد IRCT:IRCT20200927048849N1 و پروانه بهداشتی ساخت ۲۳۷۶/ظ/۱۵ غذا و دارو گردید. مقاله مربوطه نیز در یکی از معتبرترین مجلات بین المللی (Frontiers in Nutrition) به چاپ رسیده است.

موارد مصرف:

تقویت سیستم ایمنی بدن

علاقه مندان جهت دریافت این محصول می توانند به “هایپر ارگانو” و “تعاونی مصرف کارکنان مخابرات” و “هایپر ارکیده”مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند :

نشانی هایپرارگانو : اصفهان، مقابل در شرقی دانشگاه اصفهان ، فروشگاه هایپرارگانو- شماره تماس هایپر :۳۶۶۹۱۹۹۰-۰۳۱

نشانی تعاونی: خیابان جی،مسیر محلی صیاد شیرازی، کوچه شهید روح الامین

نشانی ارکیده: خیابان پروین- خیابان حمزه



بروشور محصول:






اطلاعیه تولید شیر حاوی آغوز در صدا و سیما:


شیر پاستوریزه نیم چرب فراویژه حاوی آغوز-برنامه میدون-شبکه ۳ سیما


چاپ مقاله شیر حاوی آنتی بادی در یکی از معتبرترین مجلات علمی بین المللی:



کارآزمایی های بالینی:

۱- بررسی سلامت شیر و آغوز فوق ایمنی زا بر علیه کووید-۱۹

۲- مقایسه اثربخشی آنتی بادی اختصاصی COVID-19 در آغوز و شیر فوق ایمنی زای گاو با آغوز و شیر معمولی گاو در بهبود علایم بالینی و پارامترهای آزمایشگاهی و پیامد بیماران مبتلا به COVID-19 بستری شده در بیمارستان

۳- مقایسه اثربخشی آنتی بادی اختصاصی کووید-۱۹ در آغوز و شیر فوق ایمنی زای گاو با آغوز و شیر گاو معمولی در کاهش نیاز به بستری و بهبود علایم بالینی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که در منزل مورد مراقبت قرار می گیرند.




بروزترین اخبار و فعالیت ها

درخواست مشاوره رایگان